BoS (Bieb op School)

Op De Korenaar hebben we een hele mooie bibliotheek met heel veel mooie en leuke prentenboeken, leesboeken, informatieboeken en zelfs Loco. Voorlezen en zelf lezen is een heel belangrijk onderdeel de ontwikkeling van elk kind.

Maar wist je dat:

• De BoS elke donderdag van 14:30 tot 15:15 uur geopend is om boeken te lenen voor thuis.
  • Kinderen 3 middagen per week boeken kunnen lenen voor in de klas.
  • Kinderen met hun eigen pasje op donderdag van 14:30 tot 15:00 alvast zelf een boek voor thuis kunnen gaan lenen.
  • Elke donderdag van 15:00 tot 15:15 uur je als ouders samen met je kind een mooi boek kunt komen uitzoeken.
  • Je ook boeken online kunt reserveren of aan de balie in de BoS op donderdag.
  • Als je een spreekbeurt hebt de ouders in de BoS kunnen helpen met het reserveren van boeken over jouw onderwerp.
  • Er regelmatig thema tafels worden ingericht in de BoS.
  • Onze biebouders er elke week zitten voor jullie en dat ze het erg fijn vinden als het lekker druk is in de BoS!
  • We altijd op zoek zijn naar enthousiaste ouders die mee willen komen helpen in de BoS.